30 Eylül 2009 Çarşamba

Modül 1'de Öğrendiklerim

S-1 odül, öğretmenliğin yanı sıra bir öğretim tasarımcısı rolünü üstlenmeniz gerektiğini düşünmenizi sağladı mı? Nasıl?

Evet. tasarımcı rolünü üstlenmemiz gerektirdiğini düşündürdü. Ancak bu gibi çalışmaların seminer döneminde ve gündüz planlanması öğrenmeyi kolaylaştıracaktı.
Gün sonunda biz öğretmenler haliyle yorgun düşüyoruz çalışma yeterince verimli olmuyor.

S-2 Projeler, öğrencilerimin öğrenme amaçlarına [öğretim programındaki kazanımlara] ulaşmaları ve 21. Yüzyıl Becerilerine sahip olmaları için nasıl yardımcı olabilir?

21.yüzyılda öğrencilerden beklenen yaparak, yaşayarak öğrenme,bilgiye erişim, bilgiyi işleme becerilerini tam olarak kavrayacaklarını düşünüyoruz. Çeşitli zeka gruplarının herbiri için faydalı olacaktır. Öğrenciler dersi sıkılmadan, istekli bir şekilde çalışacaklardır.

Öğrencilerin daha kalıcı öğrenmesi için proje yaklaşımını nasıl kullanabilirim?

Öğrenciler konu hakkında broşür, el ilanı ve gazete oluşturup diğer öğrencilere ulaşabilirler. Yaratıcılıklarının bu sayede artacağını düşünüyoruz.



Sema KAYA Eray TOKDEMİR Mustafa ACAR Gökhan YÜKSEL

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder