2 Ekim 2009 Cuma

MODÜL 2 DE ÖĞRENDİKLERİM

Bu modül, kazanımları, Öğretim Programı Tasarım Sorularını ya da ara (geliştirme amaçlı) değerlendirmeyi öğretim sürecinde kullanma konusunda düşünmenize yardımcı oldu mu? Nasıl?

Oldukça Yararlı Oldu. Öğretim Programı Tasarım Soruları öğretim sürecinde öğrencilerin konunun hangi bölümlerine daha çok eğilmeleri gerektiği, bütün bir konu içerisinde nasıl düşünmesi gerektiği hakkında yol gösterici olabilir.

Öğretim Programı Tasarım Soruları daha kalıcı öğrenmeyi desteklemede bana nasıl yardımcı olabilir?

Öğretim Programı Tasarım Soruları öğrencinin ilgisini çekecek ve onu meraklandırarak öğrenme isteğini güdüleyebilir. Araştırmalarını yaparken güdülendikleri için buldukları cevaplar daha kalıcı olabilecektir.

Öğrenci merkezli değerlendirmeyi nasıl planlarım?

Öğrenci merkezli değerlendirme yapılırken aşğıdaki hususların dikkate alınması gerekir

Ne öğrendik?
Ne kadar öğrendik?
Yaşantımızda neler değişti?
Öğrendiklerimizi günlük yaşantımıza nasıl uyguluyoruz?

Bu temel sorulara cevap verecek dönütleri almaya yönelik sorular hazırlanmalıdır.


Mustafa ACAR Eray TOKDEMİR Gökhan YÜKSEL Sema KAYA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder