2 Ekim 2009 Cuma

Bu modül, kazanımları, Öğretim Programı Tasarım Sorularını ya da ara (geliştirme amaçlı) değerlendirmeyi öğretim sürecinde kullanma konusunda düşünmenize yardımcı oldu mu? Nasıl?
Yardımcı oldu.Tasarım soruları öğretim sürecinde konunun hangi bölümüne daha çok eğilmeleri gerektiği,konu içerisinde nasıl düşünmesi gerektiği hakkında yol gösterici olabilir
Öğretim Programı Tasarım Soruları daha kalıcı öğrenmeyi desteklemede bana nasıl yardımcı olabilir?
ÖPTS öğrencilerin ilgisini çekecek ve onu meraklandırarak öğrenme isteğini güdüleyebilir.
Öğrenci merkezli değerlendirmeyi nasıl planlarım?
Aşağıdaki hususlar dikkate alınır
Ne öğrendik?
Ne kadar öğrendik?
Yaşantımızda neler değişti?
Öğrendiklerimizi günlük yaşantımıza nasıl uyguluyoruz?
Çiğdem Çevik , İlke Çataroğlu, Hüseyin Fırat, Mehmet Öztürk

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder